خطیب نماز جمعه بخش سیدان بر هوشیاری و بیداری مردم تاکید کرد و گفت: عده ای در فضای مجازی خواهان استیضاح و برکناری برخی مسئولین هستند که در این راستا مردم بایستی بیدار باشند.
کد خبر: ۸۱۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 18 January 2020

تابناک فارس به نقل از مرئدشت نا: حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا رستگار، در خطبه های نماز جمعه این هفته سیدان با اشاره به اینکه یکی از شاخص های زندگی اسلامی صدقه دادن است گفت: مردم سیستان و بلوچستان دچار خسارت های زیادی شده اند که در این حادثه ۶ روستا به صورت کامل تخلیه شده است و در این راستا مردم عزیز این استان نیاز به کمک دارند.

خطیب نماز جمعه سیدان افزود: در حال حاضر مردم استان سیستان و بلوچستان حتی به ضروری ترین مواد غذایی هم نیازمند هستند.

وی عنوان کرد: هواپیمای اوکراینی به دلیل اشتباه انسانی که رخ داد سقوط کرد و همه مردم ایران عزادار شدند و به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می کنیم.

رستگار با بیان اینکه تاکید کرد: بررسی علت سقوط یک روی سکه است و قضیه انتقام گیری از سپاه پاسداران روی دیگر سکه است.

امام جمعه سیدان تصریح کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، هسته های مقاومت منطقه را متحد و قدرتمند تر کرد و قسم خورده اند که انتقام خون سردار بیرون کردن آمریکایی ها از منطقه است.

وی گفت: جنگ روایت ها جنگی است که دشمنان تبلیغ می کنند تا آنچه که مد نظر خودشان است را در ذهن مردم جاری کنند و دشمن با این جنگ تغییر رویه می دهد و امروز انتقامی که سپاه پاسداران از آمریکایی ها گرفت و اتحاد و انسجامی که در بین امت ها شکل گرفته است، آمریکایی ها و صهیونیست و همراهان این جنایت کاران می خواهند از سپاه انتقام بگیرند اما مردم ایران باید بصریت داشته باشند.

رستگار خاطرنشان کرد: عده ای از فریب خوردگان به اسم دانشجو پس از گذشت ۳ روز عکس های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را پاره کردند و شعار علیه نظام، رهبری و سپاه سر دادند.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان بر هوشیاری و بیداری مردم تاکید کرد و گفت: عده ای در فضای مجازی خواهان استیضاح و برکناری برخی مسئولین هستند که در این راستا مردم بایستی بیدار باشند.

وی بیان کرد: یکی از خدمت گزاری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارزه با داعش بود اما الان دشمنان می خواهند جای حق و باطل را تغییر دهند و مردم بایستی بصیرت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار